არასამთავრობო ორგანიზაცია „ადამიანის უფლებათა ცენტრის“ მედიამონიტორინგის ანგარიშის მიხედვით, სატელევიზიო ეთერში პოლიტიკური რეკლამები დაუბალანსებელია.
როგორც ორგანიზაციის აღმასრულებელმა დირექტორმა უჩა ნანუაშვილმა ანგარიშის პრეზენტაციისას განაცხადა, სატელევიზიო არხებზე, გარდა „მე-9 არხისა“, „ნაციონალური მოძრაობის“ რეკლამას ეთერის საკმაოდ დიდი ნაწილი ეთმობა.
მისი თქმით, ტელეკომპანია „რუსთავი 2“-სა და „იმედზე“ გადის კლიპები, რომლებიც შესაძლოა, ფარულ პოლიტიკურ რეკლამად ჩაითვალოს.
„წინა პერიოდებისგან განსხვავებით, საზოგადოებრივ მაუწყებელზე რეკლამები დაბალანსებულია. ასევე, შეიძლება ითქვას, რომ საზოგადოებრივ მაუწყებელზე გაშუქების თვალსაზრისით, სერიოზული პროგრესია, რაც რა თქმა უნდა, მისასალმებელია“ - განაცხადა ნანუაშვილმა.
მისივე თქმით, მთავარ პრობლემად დაუბალანსებელი რეკლამა რჩება, რადგან უმეტესად, „ნაციონალური მოძრაობის“ რეკლამებს უფრო დიდი ადგილი უჭირავს, ვიდრე სხვა პოლიტიკური სუბიექტებისას.
ნანუაშვილის განცხადებით, ასევე, სოციალური რეკლამის სტატუსით კვლავ გადის რეკლამები, რომელთაც სოციალური რეკლამის შინაარსი არა აქვთ.
„მოვითხოვთ, აღნიშნული სფერო კანონმდებლობით დარეგულირდეს. საქართველოს კანონმდებლობა ფარულ რეკლამას არ კრძალავს, თუმცა, მას ამომრჩეველთა ნების გამოხატვაზე დიდი და სერიოზული გავლენის მოხდენა შეუძლია“ - განაცხადა ნანუაშვილმა.
საპარლამენტო არჩევნების მედიამონიტორინგი 27 აგვისტოდან 2 სექტემბრის ჩათვლით ჩატარდა. პროექტის ფარგლებში, „ადამიანის უფლებათა ცენტრის“ მონიტორები საზოგადოებრივი მაუწყებელის, „იმედის“, „რუსთავი 2“-ის, „კავკასიის“, „მაესტროსა“ და „მე-9 არხის“ ეთერში გასულ ფარულ პოლიტიკურ, სოციალურ და პოლიტიკურ რეკლამებს აკვირდებოდნენ.

















