logo2
logo2
არქივი
« ნოემბერი 2025 »
ორ სა ოთ ხუ პა შა კვ
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
logo2
logo2
ადამიანის უფლებათა ცენტრის მონიტორინგის მიხედვით, ტელევიზიები „რეკლამის შესახებ კანონს“ არღვევენ
ადამიანის უფლებათა ცენტრის მონიტორინგის მიხედვით, ტელევიზიები „რეკლამის შესახებ კანონს“ არღვევენ
14:15 13.08.2012
ადამიანის უფლებათა ცენტრის მედიამონიტორინგის შედეგების მიხედვით, 6 ტელეკომპანია „რეკლამის შესახებ საქართველოს კანონს“ არღვევს.

აღნიშნულთან დაკავშირებით ადამიანის უფლებათა ცენტრის აღამასრულებელმა დირექტორმა უჩა ნანუაშვილმა დღეს „საპარლამენტო არჩევნების გაშუქების მედიამონიტორინგი - 18 ივნისი - 29 ივლისის შედეგების“ პრეზენტაციისას განაცხადა.

მისი თქმით, პროექტის ფარგლებში ადამიანის უფლებათა ცენტრის მონიტორები ტელეარხებზე - საზოგადოებრივი მაუწყებელი, „იმედი“, „რუსთავი 2“, „კავკასია“, „მაესტრო“ და მეცხრე არხი“ გასულ ფარულ პოლიტიკურ-სოციალურ და ფასიან პოლიტიკურ რეკლამებს აკვირდებიან.

ნანუაშვილის განცხადებით, აღნიშნული ტელეკომპანიების ეთერში ხშირია შემთხვევები, როდესაც სოციალური სტატუსით გადის რეკლამა, რომელიც შინაარსობივად სოციალური საერთოდ არ არის.

„ტელეკომპანიების ეთერში ადგილი ჰქონდა ფარული რეკლამის შემთხვევებსაც. მონიტორინგმა აჩვენა, რომ აღნიშნულ საკითხში სერიოზული პრობლემები არსებობს. წინასაარჩევნო პერიოდში მსგავსი საკითხები ტელევიზიებმა უნდა გაითვალისწინონ და კანონის მოთხოვნები დაიცვან“- განცახადა ნანუაშვილმა.

მისი თქმით, რამდენიმე ტელეკომპანიის ეთერში სოციალური რეკლამის სტატუსით გადიოდა რეკლამა „თბილისი - უფასო ინტერნეტის ქალაქი“, რომელიც „რეკლამის შესახებ კანონიდან“ გამომდინარე, სოციალური რეკლამა არ არის.

„სოციალური რეკლამის სტატუსი იმ რეკლამას ენიჭებოდა, რომელიც სინამდვილეში საზოგადოებრვი კეთილდღეობის შემცველ ინფორმაციას არ მოიცავდა. გარდა ამისა, შეინიშნებოდა ფარული და პოლიტიკური რეკლამის ნიშნები“- აღნიშნა ნანუაშვილმა და დასძინა, რომ პოლიტიკური კოალიცია „ქართული ოცნების“ შესახებ გასული რეკლამა, რომელიც არასამთავრობო ორგანიზაცია „საქართველო არ იყიდებას“ დაკვეთით გადის, არაეთიკური რეკლამის გამოვლინებად შეიძლება ჩაითვალოს.

მისივე თქმით, აღნიშნული რეკლამა მაუწყებელთა ქცევის კოდექსსაც არღვევს.

ადამიანის უფლებათა ცენტრმა მედიამონიტორინგის პირველი ეტაპის შედეგები დღეს სასტუმრო „შერატონ მეტეხი პალასში“ წარადგინა. ცენტრი აგვისტოს ანგარიშის პრეზენტაციას სექტემბრის დასაწყისში გამართავს.

FaceBook Twitter Digg MySpace Delicious Google ელფოსტაბეჭდვა

ინტერვიუ
Pleas creat article
ინტერვიუ
Pleas creat article
ინტერვიუ
საზოგადოებრივი მაუწყებლის რა ქონება გაასხვისა თამარ კინწურაშვილმა და რა ფასად - ჟურნალისტური მოკვლევა
13:52 23.10.2019
საზოგადოებრივი მაუწყებლის ყოფილი გენერალური დირექტორი, შემდგომში გიგა ბოკერიას
ინტერვიუ
ინტერვიუ სალომე ზურაბიშვილთან: დავით-გარეჯთან დაკავშირებით ზოგიერთი მხარის რეაქციები ძალიან გამიკვირდა
18:10 01.05.2019
ინტერვიუში საქართველოს პრეზიდენტი სალომე ზურაბიშვილი ქვეყნის პოლიტიკურ ცხოვრებაში საკუთარ როლზე, მეზობელ
ინტერვიუ
აშშ - ნატოს წევრი თუ ნატოს „ხაზეინი“?-ინტერვიუ თურქ გენერალთან
13:38 20.04.2019
ყველამ კარგად იცის, თუ რა წონა აქვს ამერიკის შეერთებულ შტატებს ნატოში და რა ძალას ფლობს ვაშინგტონი. ეს ყველაფერი
ინტერვიუ
ინტერვიუ ჰანს ბინენდაიკთან: ნატოში გაწევრიანება დღეს ან ხვალ არ მოხდება,თუმცა საქართველომ იმედი უნდა შეინარჩუნოს
13:25 20.04.2019
ნატომ თავისი არსებობის 70 წლის მანძილზე დროს გაუძლო და ისტორიაში ყველაზე წარმატებულ სამხედრო-პოლიტიკურ ალიანსად
ინტერვიუ
ალექსი პუშკოვი: როგორი პოლიტიკა უნდა გაატაროს მოსკოვმა პოსტსაბჭოთა სივრცეში
18:31 15.04.2019
გაზეთ „კომსომოლსკაია პრავდა“-ს კორესპონდენტი ალექსანდრე გამოვი რუსეთის ფედერაციის საბჭოს საინფორმაციო პოლიტიკის
ინტერვიუ
ინტერვიუ მიხეილ სააკაშვილთან: პირველ აპრილს უკრაინაში ჩასვლას ვგეგმავ, ბილეთიც ნაყიდი მაქვს
11:41 13.03.2019
უკრაინის ტელეკომპანია «Наш»-ის გადაცემაში «В гостьях у Дмитрия Гордона» ცნობილი უკრაინელი ჟურნალისტი
ინტერვიუ
ირანული გაზის ტრანზიტი სომხეთის გავლით: როგორი პოზიცია აქვს საქართველოს?
14:33 05.03.2019
ირანში სომხეთის პრემიერ-მინისტრის ნიკოლ ფაშინიანის ამასწინანდელი ვიზიტის დროს, პრეზიდენტ ჰასან რუჰანთან
ინტერვიუ
ინტერვიუ დევიდ სალვოსთან: ჩვენ ხელიდან გავუშვით შესაძლებლობა, რომ გვეპასუხა საქართველოში რუსეთის სამხედრო აგრესიისთვის
14:18 05.03.2019
როგორ ახდენს გავლენას კრემლის მიერ დაფინანსებული და მართული მედია 40-მდე სხვადასხვა ქვეყნის შიდა