logo2
logo2
არქივი
« მაისი 2024 »
ორ სა ოთ ხუ პა შა კვ
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
logo2
logo2
ვაზგენ საფარიანი: სომხეთი მხოლოდ სტეფანწმინდა-ლარსის ავტოტრასაზე არ უნდა იყოს დამოკიდებული
ვაზგენ საფარიანი: სომხეთი მხოლოდ სტეფანწმინდა-ლარსის ავტოტრასაზე არ უნდა იყოს დამოკიდებული
15:59 03.09.2014
სომხური გამოცემა „არკა“, „სამამულო პროდუქციის მწარმოებელთა კავშირის“ თავმჯდომარე ვაზგენ საფარიანთან ინტერვიუს აქვეყნებს, რომლის შემცირებულ ვერსიასაც, საინფორმაციო სააგენტო „ნიუსპრესი“ გთავაზობთ:
„სამამულო პროდუქციის მწარმოებელთა კავშირის“ თავმჯდომარის ვაზგენ საფარიანის თქმით, სომხეთი, სატვირთო გადაზიდვების თვალსაზრისით, მხოლოდ სტეფანწმინდა-ლარსის ავტოტრასაზე არ უნდა იყოს დამოკიდებული.
როგორც ცნობილია, სტეფანწმინდა-ლარსის ავტოტრასაზე არსებული საკონტროლო-გამშვები პუნქტი „ზემო ლარსი“ 20 აგვისტოდან, ღვარცოფის გამო, დაკეტილი იყო, გზაზე მოძრაობა მხოლოდ 30 აგვისტოდან აღდგა.
„ღვარცოფისა და მეწყერის გამო სომხეთსა და რუსეთს შორის ტვირთების გადაზიდვა შეწყვეტილი იყო. კარგია, რომ მოძრაობა სწრაფად იქნა აღდგენილი, თუმცა, სამწუხაროდ, ასეთი მოვლენები პერიოდულად და საკმაოდ ხშირად ხდება“, - განაცხადა ვაზგენ საფარიანმა ერევანში გამართულ პრეს-კონფერენციაზე.
„სამამულო პროდუქციის მწარმოებელთა კავშირის“ თავმჯდომარე მიიჩნევს, რომ ამ პრობლემის გადაწყვეტა შეიძლება მოხდეს საშიშ ადგილებზე გვირაბების გაყვანით. „გვირაბების მშენებლობის იდეა ახალი არ არის, მაგრამ პროქტების რეალიზებას ხელი ჯერ მსოფლიო ომებმა შეუშალა, შემდეგ კი საბჭოთა კავშირის დაშლამ“, - აღნიშნა ვაზგენ საფარიანმა. მისი თქმით, პრობლემის ალტერნატიული გადაწყვეტა აფხაზეთის რკინიგზაზე მოძრაობის აღდგენითაც არის შესაძლებელი, რომელიც რუსეთს, საქართველოს, სომხეთს და ირანს ერთმანეთთან დააკავშირებს.
წინა დღეებში გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, აფხაზეთის ხელისუფლება რკინიგზაზე მიმოსვლის აღდგენის წინააღმდეგი არ არის, მაგრამ ამ იდეის განხილვა მხოლოდ აფხაზეთის დამოუკიდებლობის აღიარების შემდეგ უნდა მოხდეს. როგორც ცნობილია, 1980-იანი წლების ბოლომდე ამიერკავკასიის რკინიგზის აფხაზეთის მონაკვეთზე დღე-ღამეში 24 სატვირთო და 14 სამგზავრო მატარებელი მოძრაობდა.

 

http://arka.am/ru/news/economy/armeniya_ne_mozhet_polagatsya_tolko_na_avtotrassu_stepantsminda_lars_v_plane_gruzoperevozok_ekspert/

FaceBook Twitter Digg MySpace Delicious Google ელფოსტაბეჭდვა

ინტერვიუ
Pleas creat article
ინტერვიუ
Pleas creat article
ინტერვიუ
საზოგადოებრივი მაუწყებლის რა ქონება გაასხვისა თამარ კინწურაშვილმა და რა ფასად - ჟურნალისტური მოკვლევა
13:52 23.10.2019
საზოგადოებრივი მაუწყებლის ყოფილი გენერალური დირექტორი, შემდგომში გიგა ბოკერიას
ინტერვიუ
ინტერვიუ სალომე ზურაბიშვილთან: დავით-გარეჯთან დაკავშირებით ზოგიერთი მხარის რეაქციები ძალიან გამიკვირდა
18:10 01.05.2019
ინტერვიუში საქართველოს პრეზიდენტი სალომე ზურაბიშვილი ქვეყნის პოლიტიკურ ცხოვრებაში საკუთარ როლზე, მეზობელ
ინტერვიუ
აშშ - ნატოს წევრი თუ ნატოს „ხაზეინი“?-ინტერვიუ თურქ გენერალთან
13:38 20.04.2019
ყველამ კარგად იცის, თუ რა წონა აქვს ამერიკის შეერთებულ შტატებს ნატოში და რა ძალას ფლობს ვაშინგტონი. ეს ყველაფერი
ინტერვიუ
ინტერვიუ ჰანს ბინენდაიკთან: ნატოში გაწევრიანება დღეს ან ხვალ არ მოხდება,თუმცა საქართველომ იმედი უნდა შეინარჩუნოს
13:25 20.04.2019
ნატომ თავისი არსებობის 70 წლის მანძილზე დროს გაუძლო და ისტორიაში ყველაზე წარმატებულ სამხედრო-პოლიტიკურ ალიანსად
ინტერვიუ
ალექსი პუშკოვი: როგორი პოლიტიკა უნდა გაატაროს მოსკოვმა პოსტსაბჭოთა სივრცეში
18:31 15.04.2019
გაზეთ „კომსომოლსკაია პრავდა“-ს კორესპონდენტი ალექსანდრე გამოვი რუსეთის ფედერაციის საბჭოს საინფორმაციო პოლიტიკის
ინტერვიუ
ინტერვიუ მიხეილ სააკაშვილთან: პირველ აპრილს უკრაინაში ჩასვლას ვგეგმავ, ბილეთიც ნაყიდი მაქვს
11:41 13.03.2019
უკრაინის ტელეკომპანია «Наш»-ის გადაცემაში «В гостьях у Дмитрия Гордона» ცნობილი უკრაინელი ჟურნალისტი
ინტერვიუ
ირანული გაზის ტრანზიტი სომხეთის გავლით: როგორი პოზიცია აქვს საქართველოს?
14:33 05.03.2019
ირანში სომხეთის პრემიერ-მინისტრის ნიკოლ ფაშინიანის ამასწინანდელი ვიზიტის დროს, პრეზიდენტ ჰასან რუჰანთან
ინტერვიუ
ინტერვიუ დევიდ სალვოსთან: ჩვენ ხელიდან გავუშვით შესაძლებლობა, რომ გვეპასუხა საქართველოში რუსეთის სამხედრო აგრესიისთვის
14:18 05.03.2019
როგორ ახდენს გავლენას კრემლის მიერ დაფინანსებული და მართული მედია 40-მდე სხვადასხვა ქვეყნის შიდა